Tekan Ayat

7 Mac 2009

Antara Teman & Kekasih

Filed under: Uncategorized — tekanayat @ 03:11

Blogging balik akhirnya aku..

Hmm..esok ada lawatan sambil belajar ke Melaka..ntah laa..keluarga pak mentua aku ni rajin betul ajak aku jln2 coti2 malaysia..tapi sebenarnya semua org rajin ajak aku pi jln2..why?..seronok agaknya kot bawak aku nih..

Lusa ada majlis kwn aku..Syamsul..tgh dlm dilema ni..yerlah..kwn tu dah tentu2 dtg masa aku kawen dulu..jauh pulak tu dia dtg..tiba time dia aku tak boleh pulak nak dtg..sedihkan?..

bukan aku tak nak dtg..klu ikutkan track rekod aku..mmg aku la muka paling rajin attend majlis kawen kwn2 aku.. walaupun ada yg tak dtg time aku kawen lepas tu..aku tak kisah..sebut aje tang mana..mesti aku mai punya..

tapi kali ni mmg tak boleh..keluarga belah mentua aku (lagi?) ada majlis lain pulak..benci betul la aku bila kena mcm nih..wife aku pulak mcm tak boleh nak tolak ansur pulak kali ni..ni mesti ada sbb nih..slalu tu sng aje..bengang punya pasal sampai aku kata keluarga dia lagi penting dari keluarga & kwn2 aku..rasa bersalah plak bile ckp mcm tu..tapi itu la hakikat..kena la terima..so hilang pulak la rasa bersalah tu..hahahah..

lupa pulak..aku ni baru je 2 bulan lebih kahwin..so byk benda kena sesuaikan diri..byk benda pelik2 nih..susah gak kawen nih..dolu2 masa bujang mana ada dilema mcm nih..nak kemana selamba menonong aje aku..skrg ni mcm dah kena ikat dgn batu pulak..nak usya awek lagi la tak menyempat..awek je yg sempat usya aku..ada masa lapang nnt aku citer la kan..

so..nak tau mcm mana playboya ganas mcm aku ni menyesuaikan diri dgn hidup baru yg serba mithali nih?..tungguuuuuu..sebenarnya.. aku pun tak tau laa..niat dihati mmg nak jadi suami yg baik..tp mcm bosan pulak jadi org baik2 nih..nerd ajer rasa..kakaka..

okeyla..nak kena tido nih..esok nak pi taman buaya tgk kwn2 yg kena kurung..hahahaha..bersama keluarga mentua..

2 Komen »

  1. Spamming folks isn’t generally advisable because they will soon be thus irate they won’t also consider joining
    your target.

    Komen oleh Rosella — 27 November 2018 @ 00:12 | Balas

  2. Hi coming from Fl! I’m bored to death in the office therefore i chose to look through your web site on our iphone 3gs while in lunch time bust. I enjoy the information a person supply the following and can’t hang on to take a peek once i get home. I’m surprised on how rapidly your website rich upon my personal cellphone.. I’m not even making use of Wi-Fi, only 3G. At any rate, brilliant weblog!

    Komen oleh Klinkenberg — 9 Januari 2019 @ 04:13 | Balas


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan komen

Create a free website or blog at WordPress.com.